Fizjoterapia

Uwagi

Zanim skorzystasz

Polecam kontakt telefoniczny przed wizytą w celu weryfikacji czy zajmuję się fizjoterapią konkretnego problemu. Jeżeli problem wykracza poza sferę moich działań, odsyłam pacjentkę do lekarzy / położnych / fizjoterapeutów / psychologów współpracujących ze mną.

Przyjmuję tylko kobiety

Nie zajmuję się problemami ortopedycznymi!

Nastolatki zapraszam wraz z rodzicem (opiekunem prawnym).

Fizjoterapia Kobiet

Dopasuj usługę do
swoich potrzeb

Sprawdź pełną ofertę, a następnie skontaktuj się w celu ustalenia dogodnego terminu.

Okres Okołoporodowy

Diagnostyka funkcjonalna i fizjoterapia w ciąży, przygotowanie do porodu, fizjoterapia w połogu, fizjoterapia w laktacji, powrót do aktywności fizycznej po ciąży, rozstęp/rozejście mięśni prostych brzucha, fizjoterapia po cięciu cesarskim, w tym terapia blizn poporodowych.

Okres Okołooperacyjny

Fizjoterapia przed i po operacjach i zabiegach ginekologicznych, proktologicznych, uroginekologicznych, z zakresu ginekologii onkologicznej, w tym kompleksowa fizjoterapia blizn pooperacyjnych.

Urologia i Uroginekologia

Nietrzymanie moczu- różne typy, zaburzenia statyki narządów miednicy mniejszej- obniżenia narządów, pęcherz nadaktywny, nawracające zakażenia układu moczowego, zespół bolesnego pęcherza moczowego, zaburzenia mikcji (oddawania moczu), moczenie nocne/dzienne u nastolatek i dorosłych kobiet.

Sfera Anorektalna

Zaparcia, nietrzymanie gazów i stolca, szczelina odbytu, choroba hemoroidalna, zespoły bólowe odbytu, ból kości guzicznej.

Dysfunkcje Seksualne

Ból podczas współżycia- dyspareunia, pochwica, zaburzenia libido i satysfakcji seksualnej, przygotowanie do współżycia np. po porodzie, po operacji ginekologicznej, strach przed inicjacją seksualną.

Ginekologia

Chroniczne stany zapalne, przewlekły ból miednicy mniejszej, endometrioza, zaburzenia miesiączkowania, w tym bolesne miesiączki, zespół przekrwienia biernego miednicy, wulwodynia/westibulodynia, dolegliwości okresu klimakterium/menopauzy i inne.

Przygotowanie do Porodu

Szczególną usługę, dla mnie osobiście, stanowi przygotowanie do porodu. 10 lat pracy na porodówce, obecność przy wielu, bardzo różnych porodach (w tym VBAC, porody bliźniacze, porody z położenia miednicowego), ale przede wszystkim własne doświadczenie porodu domowego, a także stałe uzupełnianie wiedzy na temat fizjologii porodu powodują, że wspieranie kobiet w okresie przygotowania do porodu stało się jedną z moich największych pasji zawodowych.

Wsparcie płodności

Naturalne wspieranie płodności, pomoc w regulacji cyklu miesiączkowego, niepłodność o różnym podłożu, przygotowanie do zabiegów operacyjnych w obszarze miednicy mniejszej, przygotowanie do in vitro.

Metody pracy

W swojej pracy stosuję szeroki wachlarz metod fizjoterapeutycznych, które zawsze i z dużą starannością dobieram do możliwości, preferencji i potrzeb każdej Pacjentki

Cele terapeutyczne Pacjentki realizowane są za pomocą następujących metod fizjoterapeutycznych: